• Zeer druk hebben de bestuursleden en, met name ook Jan vd Voet het gehad met de Gemeente Teylingen. Tot onze zeer grote teleurstelling zijn zij, ondanks hun toezegging, er nog niet in geslaagd om ons te faciliteren met een voor het kunstgras en kleedkamers noodzakelijke beheerstichting; noodzakelijk omdat de investeringen (met name vanwege btw-technische redenen) via zo’n stichting moeten lopen en deze stichting moet ook het subsidieverzoek bij de Gemeente indienen

Wij zijn hierbij enigszins teleurgesteld in de reeds bestaande beheerstichtingen, die ons geen helpende hand hebben aangereikt. Ons voornemen is om onverdroten door te gaan met lobbyen, nog steeds in de hoop en de verwachting dat we midden 2014 in ieder geval met kunstgras kunnen beginnen.

Mogelijk samengaan met handbal

Ons voornemen is om in dit voorjaar via de ledenvergadering jullie voor te stellen om de handbalvereniging in onze club op te laten gaan. We zijn statutair een sportvereniging en de naam is dezelfde als de onze, dus daar zijn geen belemmeringen. Deze zien beide besturen op dit moment überhaupt niet.

Wij zien kansen: een groter draagvlak richting bijv. de Gemeente, minder kwetsbaarheid, meer vrijwilligers in de club en derhalve meer gezelligheid. In hoeverre we nog wat kunnen doen met de constatering dat de handbal toe is aan nieuwe kleedkamers in relatie tot onze plannen, gaan we nog onderzoeken.